GINOP-1.3.4-17-2019-00010

ERFA.jpg

A Szigetköz-Győr-Pannonhalma turisztikai térség fejlesztése és pozicionálása

GINOP-1.3.4-17-2019-00010

A projekt fő célja: a Szigetköz-Győr-Pannonhalma turisztikai térség marketingjének felépítése, márkájának kialakítása, a meglévő turisztikai kínálati elemekre alapozva.  Cél, hogy a Szigetköz-Győr-Pannonhalma turisztikai térség egységes desztinációként jelenjen meg a belföldi és nemzetközi piacon. A térség egyedi kulturális spottal rendelkező, kulturális élményeket ígérő desztinációként válik versenyképessé a belföldi és nemzetközi értékesítések során.

Konzorciumvezető: Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. 

Konzorciumi partnerek:

  • Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány
  • Széchenyi István Egyetem
  • Pannonhalmi Főapátság Közhasznú Alapítvány
  • Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata
  • Visit Hungary Nemzeti Turisztikai Szervezet Nonprofit Zrt.

Ütemezés:                                       2019. június 1. – 2022. június 30.

Támogatás összege összesen:   326.000.000,-Ft

SZE összeg: 33.944.950,-Ft

SZE tevékenységek: 

Tevékenység

Támogatási összeg (Ft)

Leírás

Turisztikai szakértő (16 hónap)

1 452 000

projektmegvalósítás időszakában az egyetem részéről vállalt projekttevékenységek megvalósítását  turisztikai szakértő koordinálja.

Családbarát desztináció kialakítását támogató koncepció elkészítése

5 695 950

Családbarát stratégia elkészítése a megadott módszertan alapján

Desztinációfejlesztési stratégia elkészítése

2 984 500

Desztináció fejlesztési stratégia elkészítése

Térségi tematikus csomagajánlatok, programcsomagok kidolgozása, összeállítása (működési)

6 604 000

A turisztikai térség termék összekapcsolását megalapozó tanulmány elkészítése

Programtervezés, koordinálás (működési)

2 921 000

A projektelem célja egy olyan hatásvizsgálat elkészítése, mely alapján a desztináció rendezvényei által elért eredmények értékelhetőek. A hatásvizsgálat kiterjed a nemzetközi és országos vonzerővel bíró rendezvényekre, a térségi és regionális vonzerővel rendelkező események gyűjtése is megtörténik.

Térségi tematikus csomagajánlatok, programcsomagok kidolgozása, összeállítása (működési)

8 890 000

A desztináció (elsősorban Pannonhalma és Győr) kulturális kínálatának, city-break jellegű belföldi és nemzetközi értékesíthetőségét, fejlesztési koncepcióját leíró tanulmány.

Térségi tematikus csomagajánlatok, programcsomagok kidolgozása, összeállítása (működési)

5 397 500

A térség attrakcióihoz, nevezetességeihez fejlesztett off-line és applikáció alapú tematikus séták kidolgozása 2 nyelven.

 

A tanulmányok 2020. szeptember 30-án elkészültek.

Indikátorok:      Pályázati Felhívás alapján projekt szinten nem, csak GINOP szinten releváns, projekt szinten nem szükséges célértéket tervezni

Műszaki szakmai eredmények:

  1. Térségi szemléletformáló rendezvények (12 db)

A tevékenység során megvalósul a térségben történő szemléletformálás tematikus, célcsoportokra fókuszált szakmai rendezvények (3x1 nap), a térségi márka bevezetésével, arculattal kapcsolatos szakmai előadások és tájékoztatók (3x1 nap), online marketing tréningek és work shopok (3x1 nap), valamint terméikfejlesztéshez kapcsolódó work shopok (3x1 nap) formájában.

 

  1. Családbarát desztináció kialakítását támogató koncepció és cselekvési terv elkészítése (1 db)

A tevékenység során megvalósul a családbarát stratégia elkészítése a megadott módszertan alapján, mely alapjául szolgál a  projektben tervezett, családbarát intézkedéseket célzó feladatok megvalósításának.

 

  1. Térségi tematikus csomagajánlatok, programcsomagok kidolgozása, összeállítása (8 db)

A tervezett tevékenység során 8 db tanulmány készül a térségben: a meglévő vonzerőkre, szolgáltatásokra alapozva, egyedi, meghatározott célcsoportra fókuszáló csomagajánlatok, személyre szabott ajánlatok kidolgozása, értékesíthetőség előkészítése; a desztináció (elsősorban Pannonhalma és Győr) kulturális kínálatának, city-break jellegű belföldi és nemzetközi értékesíthetőségét, fejlesztési koncepcióját leíró tanulmány; a térség attrakcióihoz, nevezetességeihez fejlesztett off-line és applikáció alapú tematikus séták kidolgozása 2 nyelven; a turisztikai térség termék összekapcsolását megalapozó tanulmány elkészítése; helyi termékek integrálása a turizmusba; a térségben működő vendéglátó egységek, főként éttermek minőségi és szolgáltatási színvonal szempontú felmérése és értékelése; üzleti turizmusra fejlesztett szolgáltatáscsomagok kidolgozása; térség rendezvényeinek hatásvizsgálata.

 

 

 

SZE projektkoordinátor:              Mészáros Nóra

SZE szakmai koordinátor:           Dr. Happ Éva