H2020 hírek
Hazai pályázatok hírei
- PALYAZAT.GOV.HU és SSO FELÜLETET ÉRINTŐ KARBANTARTÁS!
- Az EMVA Irányító Hatóság közleménye a 200/2023. (V. 25.) Korm. rendelet, valamint a 9/2023. (V.25.) ÉKM rendelet megjelenésével kapcsolatban
- Megjelent a „DIMOP Plusz-4.2.3-23 Alapszintű állampolgári digitális kompetencia fejlesztése" című felhívás kitöltőprogramja
Esemény neve | GOOGLE MAGYARORSZÁG ELŐADÁSA |
---|---|
Időpont | 2016. Október 27. 09:50 - 11:30 |
Kategória | Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar |
Típus | Rendezvények |
Helyszín | 9026 Győr, Egyetem tér 1. Új Tudástér 114. terem |
Kapcsolódó honlapok | uni-archiv.sze.hu |
Esemény küldése e-mailben | E-mail cím |
Esemény importálása saját naptárba | letöltés |
GOOGLE Magyarország előadása egyetemünkön
Idén ellátogat hozzánk Bodrogi Bozán András minősített YouTube szakértő, aki két témakört is bemutat az érdeklődőknek. 2*40 perces bemutatójában a videó tartalmak megosztásának vitathatatlanul legfontosabb, és ezáltal megkerülhetetlen felületéről, a YouTube-ról fog beszélni.
Az előadások címei:
Az optimális bevételszerzés a YouTube-on
ÉS
Márkakommunikáció videótartalommal
Időpont: 2016. október 27. (csütörtök) 9.50-11.30 között
Helyszín: Új Tudástér 114. terem
Ahhoz, hogy:
- optimális márka arculattal ellátott YouTube csatornát építsünk;
- növelni tudjuk a megnézett percek és a feliratkozóink számát;
- stratégiát tudjunk építeni a videó tartalmaink előállítása és megosztása kapcsán;
- a helyes módon helyezzük el a termékeinket a videóinkban, használjunk jogtiszta zenét aláfestésként.
Az előadások ezen lehetőségekre, technikákra világítanak rá az optimális márkakommunikációt és bevételszerzést tartva a fókuszban.
Az előadó új média-szakértő, videomarketing és tartalommenedzsment specialista, emellett alkotó zenész, dalszerző-énekes. A digitális zenei éra kezdeteitől a gyakorlatban tanulta és tapasztalta meg az online és mobil zenei tartalommenedzsment, az új formátumok és a tartalomfogyasztás új korszakát. Ezt követően az új média technológiák, az online kommunikáció, a közösségi média, az online marketing és PR területeken kutatva végzett tanulmányokat Svédországban.