H2020 hírek
Hazai pályázatok hírei
- PALYAZAT.GOV.HU és SSO FELÜLETET ÉRINTŐ KARBANTARTÁS!
- Az EMVA Irányító Hatóság közleménye a 200/2023. (V. 25.) Korm. rendelet, valamint a 9/2023. (V.25.) ÉKM rendelet megjelenésével kapcsolatban
- Megjelent a „DIMOP Plusz-4.2.3-23 Alapszintű állampolgári digitális kompetencia fejlesztése" című felhívás kitöltőprogramja
Esemény neve | THE EFFECT OF LONG-TERM CUSTOMER RELATIONSHIPS |
---|---|
Időpont | 2016. Október 27. 16:00 - 17:30 |
Kategória | Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar |
Típus | Rendezvények |
Helyszín | Széchenyi István University, VIP room |
THE EFFECT OF LONG-TERM CUSTOMER RELATIONSHIPS AS WELL AS CUSTOMER-RELATED BUSINESS UNCERTAINTY ON 3RD PARTY PERFORMANCE PRESENTER: MARKKU J. KUULA, Professor and Department Head, School of Business, Aalto University ORGANIZER: Prof. Gyula Vastag, SzEEDSM Program Director DATE AND TIME: OCTOBER 27 (Thursday), 4:00 – 5:30 PM (presentation and discussion) 5:30 – 6:00 networking event (snacks and refreshments will be provided) LOCATION: Széchenyi István University, VIP room. |
|
Esemény küldése e-mailben | E-mail cím |
Esemény importálása saját naptárba | letöltés |